perjantai 21. toukokuuta 2010

Laihdutuksella hyväntekeväisyyteen rahaa.

Löysin aivan äärimmäisen mielenkiintoisen kampanjan, joka harmikseni on kuitenkin jo ohitse. Mutta mikä idea! Mikä upea tapa tehdä hyvää kahdessa osoitteessa - vähentää suomalaisten liikalihavuutta ja lisätä lukutaitoa Nepalissa!

Nimettömänä pysynyt miljönääri on nimittäin luvannut lahjoittaa 15€ jokaisesta laihdutetusta kilosta - ja tuolla summalla saa jo 20 lapselle varhaiskasvattajan kuukaudeksi.
Jos minä olisin osallistunut tuohon ja laihduttanut ne tarpeelliset 5-8 kiloa, sillä summalla olisi saanut jo ihmeitä aikaan!

Helmikuussa alkanut hyväntekeväisyyskampanja päättyy kuitenkin nyt toukokuussa, kun viimeiset punnitukset ovat alkaneet.

Helsingin sanomat uutisoi aiheesta 21.5.2010

3 kommenttia:

  1. .. mä tiesin tästäkin, luin siitä ihan joka paikasta ennen kuin se alkoi, sen aikana ja nyt kun se on jo lopussa. =D En ajatellut, että sua voisi se kiinnostaa!

    VastaaPoista
  2. Mä oon vissiin eläny Alkionkin ajan ihan pimennossa! :D

    VastaaPoista
  3. Don't worry. :D Mä olen elänyt pakostakin uutistulvassa tän kevään ajan. Aamuhesarin oon toki lukenut jo vuosikausia, mutta nyt lisäksi töissä tulee tsekattua Ilta-Sanomien ja Iltalehden nettisivut, luettua Aamuposti, Etlari, Keskari, Orimattilan Sanomat (jep!) sekä tän paikkakunnan kaksi muuta paikallislehteä. :D

    VastaaPoista