sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

Iloinen viikonloppu tavoitehousuineen!

Olen hämilläni.

nyt edellinen mittaus tammikuun 19. pvä
navan alta:
91 cm - 4 cm - 5 cm
tissien alta:
78 cm - 1 cm - 4 cm
reisi:
56 cm - 1 cm - 2 cm
perse:
95 cm - 2 cm - 3 cm

Sama vielä kuvien kertomana. Ensimmäisen kuvan olette ennen nähneetkin; se on otettu 2. tammikuuta, jolloin tämä elämänmuutos lähti alkuun. (
2. päivä: Houkutuksia pullollaan)
Toinen kuva on otettu tänään.


ennen nyt

Niin, ja mahdun yksiin tavoitehousuihini! Tammikuussa kokeillessani näitä housuja, minulla ei ollut toivoakaan saada tuota mustaa vihulaista nappia kiinni.
Niinkuin kuvasta näkyy, nyt se meni. Nepparinappina se vielä napsahti auki kyykistyessä, mutta ... Ne mahtuivat päälle!



Tämä yhtäkkinen laihtumissessio on ollut omituinen asia ymmärtää. Joku fiksumpi voisi valaista minua, miten 2 viikossa ja päivässä voi vyötäröltä lähteä 4 senttiä, kun en a) ole liikkunut yhtään sen enempää kuin aikaisemmin ja b) olen syönyt (suklaa)jäätelöä - enkä vaan pieniä määriä.

Kyllä, tänä aikana olen käynyt kävelemässä silloin tällöin, mutta aamulenkkejäkään en ole voinut ottaa kuvioihin takaisin mukaan, sillä olen ollut yskäröhässä nyt viimeisen viikon ajan - minkä vuoksi liikunnan harrastamista olen vielä vähentänyt, jotta ei vaan iskisi kuumetta päälle. Olen syönyt normaalisti, ja viimeisen viikonkin aikana tuli tuhottua yksi Pirkan kolmisuklaajäätelö - paketti.

Okey, hiihtolomalla tuli hikoiltua siinä Liisun muuton parissa. Kotona kävin hiihtämässä (mikä oli yhtä tuskaa, koska suksivoiteet olivat vuosien käyttämättämyyden takia kuivahtaneet, joten sään ja voiteiden puuttumisen vuoksi suksien pohjiin kertyi lunta), kerran vähän hölkkäilemässä, Helin luona käveltiin päivittäin koiran kanssa ja Alkiolla olen kavereiden kanssa käynyt kävelemässä kerran. Eilen käytiin kavereiden kanssa luistelemassa ja perjantaina eräs kavereista piti minun elämänhistorian parhaimman jumpan ikinä (tästä myöhemmin lisää!).
Mutta päivittäistä liikunta ei ole ollut.. Mutta voisiko nuo hiihtoloman muuttorehkinnät yms. vaikuttaa noin radikaalisti?

Toinen, mitä mietin, on tämä köhä. Yskiminen kuitenkin aktivioi vatsalihaksia - ja sitä tapahtuu nyt päivittäin aika monta kertaa. Tänään sen vielä huomaan lihaksissani selvästi, sillä tunnen jo perjantain jumpan vaikutukset kehossani.

En suinkaan valita. Mutta hämmentynyt kai saan olla?

2 kommenttia:

  1. Tätä menoa saan ottaa mekon kokonaan uusiksi! Mutta onnea tuloksista ja jaksamista jatkossa!

    VastaaPoista