tiistai 2. maaliskuuta 2010

Pohdintoja lupaukseni rajoista sekä tuloksia.


Mitat
:

Alussa: 6. 1. -> 2. 3. (55 päivää)

Vyötärö:
96 cm -> 94 cm (- 2 cm)

Uuma: 81 cm -> 78 cm (- 3 cm)
Reisi: 58 cm -> 57 cm (- 1 cm)
Takamus: 98 cm -> 97 cm (- 1 cm)

Rinnat: 97 cm -> -- ( -- )
_____________________________________________
- 7 cm

Rintoja en tosiaan mitannut, enkä laiskuuttani jaksanut lähteä hakemaan mittanauhaa enää.
Kiloissa lähtenyt 2 kg!

Nyt on
tunnustusten paikka.
x Alkoholittomuudessa olen pysynyt, kiusauksia on ollut, mutta edes tipan vertaa en ole maistanut. Tästä minulle pisteet, ja olen suorituksestani tähän mennessä todella ylpeä. Suuria vaikeuksia ei ole ollut, ja tämä koko tipattomuusprosessi on herättänyt minussa ajatuksia.. joista lisää myöhemmin.
x Herkkujen suhteen olen ollut alkuperäistä ideaa lepsumpi. Kaverilla oli hääjuhlat kaveriporukan kanssa tässä helmikuussa, kun itse häätilaisuuteen pääsee vain lähin suku. Siellä olin juomatta jo sitä kuulemma aivan mahtavan makuista boolia, mutta vedin sitten täytekakkua senkin edestä. Toisaalta en kehdannut olla tyhjin suinkaan, toisaalta tunsin tästä hieman syyllisyyttä mutta taas toiselta kantilta, se kakku oli älyttömän hyvää!
Sen jälkeen olen sallinut itselleni koululla tarjotut jälkiruoat, tosin pullaa lukuunottamatta. Kerran maistoin kolmasosan parhaimmasta muffinista ikinä, mitä koulu tarjosi.
Siitä lähtien sallin itselleni jäätelön, mitä nautin kämppiksen ja hänen ystäväporukkansa kanssa ennen Avatarin ihailemista. Leffateattereissa olen sallinut itselleni popcornin.
Sunnuntaina nautittiin Liisun kanssa puoliksi pannareita muuton kunniaksi.

Käyn siis itseni kanssa ideologista kamppailua nyt siitä, että pitäisikö palata takaisin nollalinjalle herkkujen suhteen - karkkia enkä suklaata en ole maistanutkaan, mutta entäs nämä muut herkut? Onko OK?

No, nyt lähden hiihtämään. Ensimmäistä kertaa vuosiin. Ehkä ajatukseni selkenevät raikkaassa ulkoilmassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti